torsdag den 5. januar 2012

Wolf Creek isområde

Wolf Creek er det området i Colorado som får mest sne, og i år var ingen undtagelse. Sæsonen startede allerede i midten af oktober og de havde på nuværende tidspunkt fået 200 inch. (5 m.)

Jeg var tidligt oppe for at komme med den første lift, og faktisk stod jeg og ventede på at de skulle sætte i gang. Første lift op køre jeg sammen med en lokal, som viser mig rundt i området, hyggelig ung fyr.

Kl. 10 hentede jeg resten af familien, og vi fik os en super dag på ski. Børnene var ellevilde og kunne ikke få nok. Tiuri kørte på pukkel pister og ned mellem træerne. Liva ville med mor op, efter pause nummer to som normalt er helt uhørt. Da familien havde fået nok, tog jeg mig et par ture mere og kom med den sidste lift. Kun 1 min før de stoppede, så kan det vist ikke gøres meget bedre. Sidste tur fik jeg dog piskesmæld, køre for stærk hen over et hop og lande på det flade. Det kommer nok til at gøre lidt ondt, de næste par dage……..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar