fredag den 24. februar 2012

Harley Davidson Fabrikken

Under vores lange tur til Chicago, kørte vi forbi Harley Davidsons fabrik lige uden for Kansas City i Missouri. Jeg(Lars) var med på en rundt tur på fabrikken, da børn ikke kunne komme med. Et lille stykke Amerikansk historie.

Jeg kom lige til at tænke på at, vi har ingen billeder af "trucks" som jo er super seje her i USA.


På vej ind til Harley Davidson.




På turen videre der fra, blev vi stoppet af politiet for at køre over den hvide stribe et par gang. (meget vind denne dag) Jeg kom med hen i politi bilen, for at udfylde nogle papirer og som han sagde ”I’m not going to give you a ticket to day”……………….. Jeg må gerne gå med våben, men køre over den hvide stribe et par gang, og man får en bøde???? Det var nu en meget sjov oplevelse, at komme med hen i bilen. Jeg sagde også til ham ”I’m having a look around, this is my first time in a police car”

1 kommentar:

  1. Så bliver min mor og stedfar jaloux! Altså, de har begge haft Harleys en gang og vil sikkert elsker at kom ind i fabrikken!

    Fedt billeder af familien i Vail!

    Har Suzi så langt hår lige nu?

    KH

    Chris og Jane

    SvarSlet