mandag den 6. februar 2012

På ski med Clint Eastwood!

Eller næsten da, jeg har i dag været ude sammen med 4 gamle gutter. Den yngste var 58 og ældste 72 år. Til sammen var der 10+ knæoperationer, 3 nye knæ og en der stod med en slag stød dæmper. Men de sparkede røv, vi kørte kun på sorte offpist pister, super fedt. Hvis jeg var god til at skrive, ville jeg lave en artikel omkring dem, inspirerende!!! ( Leo fyren på 72, var en tro kopi af Clint Eastwood. Hans udseende, grin og måde at snakke på J)

Leo over til venstre.

2 kommentarer:

  1. Okay ... måske er jeg ikke så gammel endnu!

    Sejt at tale med jer i går. Vi følge med i jeres eventyr og glade os i den grad til flere billeder osv. Vi kigge nær i kalendaren og finde en mulighed at besøg jer - Jane har bedre styr på det end mig! ;O)

    KH

    Chris og Jane

    Solen kommer måske i morgen - en dag tildlig - på den 16. februar! Måske ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig fedt at snakke med Jer, Ja I snakkede jo mest med mig da jeg havde låst mig inde på toilettet (børn kan larme meget)
      Dette ville være rigtig fedt hvis I kunne komme forbi, men vi kan som sagt også bare mødes et eller andet sted i et par timer.......!

      Ud og nyd solen,

      Lars

      Slet