torsdag den 16. februar 2012

Hiking in Keystone

Jeg var faktisk taget til Keystone for at prøve deres Catskiing, men der var ikke sne nok. I stedet tog jeg skiene på nakken og vandrede op et andet sted hvor der skulle være sne nok. Vandrer turen på 2,5 km. klarede jeg på en halv time, meget godt gået i skistøvler syntes jeg selv og i næsten 4000 meters højde. Efter en tur ned fra toppen hvor jeg var den først, var jeg klar til en tur mere. Halvvejs oppe af vandrer stien møder jeg Dave, en amerikaner som ikke var så kendt i området og ville gerne have en at stå sammen med. Fint, det blev til to ture ned af Eriksen bowl, hvor vi hver gang fik friske spor……..Yes!! Super dag, men jeg var en smule træt efter 7,5 kilometers vandrer tur i skistøvler.

Fin tur op gennem skoven....

Klar til en tur mere.....

Dave på vej ned gennem skoven, lidt "tricky" men lækkert sne.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar